Opatření
Strategie popíše prioritní cílové skupiny návštěvníků, na které se zaměřit při tvorbě značky (image) města, jak je oslovit a co jim nabídnout v rámci systému produktů cestovního ruchu. Strategie bude směřovat k tomu, aby byl turismus udržitelnější a přijížděli více takoví turisté, kteří ocení živé město, které je vhodné i pro život a ne jen prázdnou kulisu. Bude dle potřeby aktualizována.
Směřuje k naplnění ukazatele: C.3.1
Možnost dotací: JČK - Podpora cestovního ruchu, Opatření č. 2 - Podpora tvorby a propagace nových produktů cestovního ruchu
Návštěvníci podle označení poznají, že má daný výrobek nebo služba skutečně vztah k Českému Krumlovu. Bude provedeno buď prostřednictvím již existujících národních/regionálních systémů nebo po zvážení zavedením místního systému hodnocení a certifikace autenticity výrobků a poskytovaných služeb.
Směřuje k naplnění ukazatele: C.3.7
Možnost dotací: JČK - Podpora cestovního ruchu, Opatření č. 2 - Podpora tvorby a propagace nových produktů
Opatření = Co pro to budeme dělat.
Tučně označená prioritní opatření označují základní minimum pro úspěch.
Ukazatele
C.3.1 Existuje marketingová strategie s jasně definovanými cílovými skupinami a produkty pro ně.
C.3.2 Do přípravy a implementace marketingové strategie se zapojuje reprezentativní část místních subjektů z hlediska typu poskytovaných služeb včetně zapojení rezidentů.
C.3.3 Postupné dlouhodobé snižování sezónních výkyvů v návštěvnosti Českého Krumlova s využitím dat: zvýšení čistého využití lůžek, zvýšení vybraných poplatků, zvýšení využití parkovišť - rozdíl v dělení dle sezóny oproti předcházejícímu roku. (stačí mírný trend)
C.3.4 Roste využití nástrojů vytvořených na základě marketingové strategie pro delší pobyt (karta hosta, pobytové balíčky) minimálně o 10 % ročně.
C.3.5 Zvyšuje se průměrná délka pobytu vybraných segmentů klientely (stanovených v opatření C.I Marketingová strategie) - míra budenastavena dle jednotlivých cílových skupin v rámci marketingové strategie.
C.3.6 Zvyšuje se podíl skupin turistů využívajících místních průvodců o 1 procentní bod ročně.
C.3.7 Zvyšuje se kvalita poskytovaných služeb - měřitelné pomocí podílu certifikovaných zařízení na počtu zařízení ve městě - pozvolný setrvalý růst podílu (s využitím systému národní certifikace služeb)
Ukazatele = Jak poznáme, že jsme toho úspěšně dosáhli.
Tučně označené prioritní ukazatele označují základní minimum pro úspěch.