Opatření
Koncepce posoudí na podkladě různé možnosti úprav dopravní infrastruktury včetně parkování i organizace dopravy a navrhne kroky k preferovaným změnám. Součástí analytické části koncepce bude analýza zastavěného a zastavitelného území města z hlediska robustnosti dopravní obslužnosti - za jsou dostupné alternativní trasy v případě uzavírky..
Směřuje k naplnění ukazatele: D.3.1
Možnost dotací: OPZ - Výzva pro územní samosprávné celky (SC 4.1.1)*
Sladění = časové, technologické, organizační – už v úrovni projektové přípravy
Směřuje k naplnění ukazatele: D.3.5
Jedná se o zajištění kvalifikovaného hodnotitele projektů soukromých subjektů z hlediska generované dopravy a pěší a cyklo přístupnosti a přidělení odpovídajících kompetencí k tomuto výkonu v rámci přípravy stanoviska města při územních řízeních.
Směřuje k naplnění ukazatele: D.3.3
ost dotací: OPZ - Výzva pro územní samosprávné celky (SC 4.1.1)*
Návrhy dopravní koncepce a nově navržená pěší a cyklo spojení budou promítnuty do územního plánu – do koncepce dopravní infrastruktury, do podmínek pro vypracování územních studií a ev. zadání regulačních plánů, a veřejně prospěšných staveb. Zároveň bude iniciováno promítnutí závěrů i do krajské územně plánovací dokumentace - zásad územního rozvoje.
Směřuje k naplnění ukazatele: D.3.1
Možnost dotací: OPZ - Výzva pro územní samosprávné celky, JČK - Podpora cyklistiky a cyklodopravy v Jihočeském kraji, IROP - Podpora pořizování a uplatňování dokumentů územního rozvoje, JČK - Podpora tvorby územně plánovací dokumentace obcí Jihočeského kraje
Všechna data s územním průmětem získaná v rámci ostatních opatření jsou spolu s dalšími geodaty města uložena v jednotném datovém modelu na jednom místě a spravována k tomu určeným pracovníkem. Soustřeďují a sbírají se informace potřebné pro vyhodnocování naplňování územně plánovacích dokumentací a strategického plánu. Data jsou v maximální možné míře uchovávána v časových řadách, aby bylo možno sledovat vývoj v území.
Směřuje k naplnění ukazatele: P.2.4
Podmiňuje naplnění ukazatele: P.2.3
Možnost dotací: JČK - Podpora tvorby územně plánovací dokumentace obcí Jihočeského kraje, IROP - Podpora pořizování a uplatňování dokumentů územního rozvoje
Opatření = Co pro to budeme dělat.
Tučně označená prioritní opatření označují základní minimum pro úspěch.
Ukazatele
D.3.1 Existuje komplexní dopravní koncepce, jejíž závěry jsou promítnuty ve všech územně plánovacích dokumentacích včetně ZUR i v ÚAP ve formě záměrů.
D.3.2 Dopravní systém je robustní: Na jednotlivé lokality v zastavěném a zastavitelném území města lze kdykoli dojít a dojet alespoň jednou alternativní trasou stávající či připravovanou
D.3.3 Město má kvalifikovaného zástupce, který v územních a dalších řízeních vždy uplatňuje hledisko generované automobilové dopravy a pěší a cyklo přístupnosti.
D.3.4 Informace ze všech rezortů o stavu i plánovaných aktivitách a záměrech jsou k dohledání na jednom místě o kterém všichni vědí a mají k němu přístup adekvátní svým kompetencím (veřejnost i veřejná správa i odborníci).
D.3.5 Když se „rozkope“ ulice, udělá se všechno, co lze a je v nejbližších mnoha letech potřeba: Funguje časové, technologické, organizační sladění zájmů všech zainteresovaných subjektů v dané lokalitě při plánování oprav, rekonstrukcí a investic už v úrovni projektové přípravy.
D.3.6 Výběrová řízení na projekční práce obsahují kvalitativní kriteria, jejichž váha tvoří minimálně 50% (pokud to legislativa umožňuje) anebo se jedná o soutěž o návrh - architektonickou či konstrukční.
D.3.7 Dopravní stavby fungují min. 5 let bez vad a nedodělků, skrytých závad a nevznikají na nich nehodové lokality.
Ukazatele = Jak poznáme, že jsme toho úspěšně dosáhli.
Tučně označené prioritní ukazatele označují základní minimum pro úspěch.