C.I.1 Strategie cestovního ruchu destinace
Plánovaný termín realizace | červen 2017 |
Fáze realizace | ukončeno |
Priorita | 1A |
Podmiňuje projekt | C.H.2, C.K.1, C.Q.1, D.T.1 |
Anotace
Přebíráno z implementační části Strategie cestovního ruchu Českého Krumlova (zpracovávané KPMG)
Strategie popíše prioritní cílové skupiny návštěvníků, na které se zaměřit při tvorbě značky (image) města, jak je oslovit a co jim nabídnout v rámci systému produktů cestovního ruchu. Strategie bude směřovat k tomu, aby byl turismus udržitelnější a přijížděli více takoví turisté, kteří ocení živé město, které je vhodné i pro život a ne jen prázdnou kulisu. Bude dle potřeby aktualizována.
Výstup na konci
Marketingová strategie, která popisuje na jaké cílové skupiny turistů se zaměřit a co jim nabídnout za produkty a jak je oslovit.
Zodpovědná osoba
Martin Hák, Mgr.
telefon: , e-mail: martin.hak@ckrumlov.cz
zastupitel, Zastupitelstvo města
radnice (náměstí Svornosti 1)
Popis přípravy a realizace projektu
Zpracování dokumentu bylo dokončeno v červnu 2017.