C.K.1 Inovativní produkty pro cestovní ruch
Plánovaný termín realizace | červen 2022 |
Fáze realizace | ukončeno |
Priorita | 3B |
Podmíněno projektem | C.I.1, C.Q.1 |
Anotace
Vymyšlení nových produktů pro cestovní ruch, které budou atraktivní pro cílové skupiny definované ve strategii cestovního ruchu a jejich zavedení.
Výstup na konci
Vytvořené produkty jsou obecného charakteru, jsou určeny pro širokou veřejnost a specifikovány dle cílových skupin/motivů k cestování/sezónnosti. Jsou prezentovány především na webových stránkách destinace www.ckrumlov.info v sekci Inspirace, a to ve třech jazykových mutacích.
Produkty a produktové linie jsou koncipovány následujícím způsobem:
- provázanost jednotlivých služeb/turistických cílů/akcí do jednoho destinačního komunikačního tématu/pro jeden cílový segment v rámci destinačního webu (atraktivity + akce + zážitky + vhodné ubytování + gastronomie + půjčovny atd.)
- provázanost geografická v rámci celé destinace
- důraz kladen na motivaci k prodloužení pobytu návštěvníka v rámci celého regionu a na celoroční nabídku
S ohledem na rozvoj destinace Český Krumlov Region a aktuální potenciál destinace je produktové portfolio složeno především z nabídky/služeb v Českém Krumlově, významným turistickým cílem je dále Zlatá Koruna a Kleť. Širší region je prezentován ve všech produktových liniích prostřednictvím sekce výletů do okolí a prostřednictvím kalendáře akcí.
Vytvořené produkty: Rodinná dovolená, Romantický pobyt, Aktivní dovolená, Krumlov a okolí po celý rok, Jaro v Českém Krumlově a okolí, Pohodové léto v Krumlově a okolí, Podzim láká k návštěvě Krumlova a jeho okolí, Objevte zimní tvář Krumlova a jeho okolí, Skryté příběhy (mobilní aplikace), Český Krumlov Card, Když počasí nepřeje, TOP akce, pobytové a gastro balíčky, Top akce, Top 10 památek, Top 10 zážitků, Tipy na výlety do regionu na webu destinace.
Zodpovědná osoba
Martin Hák, Mgr.
telefon: , e-mail: martin.hak@ckrumlov.cz
zastupitel, Zastupitelstvo města
radnice (náměstí Svornosti 1)
Popis přípravy a realizace projektu
Na základě aktualizované strategie cestovního ruchu (12/2021) budou vytvořeny nástroje, které pozitivně ovlivňují chování návštěvníků, jejich zájem o delší pobyt v destinaci a využívání celého spektra nabídky služeb (pobytové balíčky, tipy na výlety včetně navigace a podrobného popisu výletu, seznam možných atraktivit a servisu, kulturní a sportovní program, recenze a hodnocení). Základem komunikace s klienty jsou zejména on-line nástroje (web ckrumlov.info, facebook nebo instagram). Mezi důležité nástroje pak řadíme moderní kartu hosta, která by měla motivovat zákazníky k využívání nabídky celé destinace Český Krumlov region.