Projekty Akčního plánu města Český Krumlov
P.J.1 Odstraňování informačních, administrativních, finančních překážek bránících a komplikujících pořádání aktivit ve veřejném prostoru
Plánovaný termín realizace | červen 2022 |
Fáze realizace | ukončeno |
Priorita | 2A |
Podmiňuje projekt | P.K.1 |
Anotace
Zmapování překážek a obtíží, které organizátoři kulturních akcí ve veřejném prostoru vnímají a hledání cest k jejich odstranění a zjednodušení procesu.
Výstup na konci
Manuál pro organizování akcí ve veřejném prostoru (včetně cizojazyčné verze).
Zodpovědná osoba
Filip Putschögl, Mgr.
telefon: 380766314, e-mail: filip.putschogl@ckrumlov.cz
vedoucí oddělení – manager kultury, oddělení kancelář starosty
radnice (náměstí Svornosti 1)
Popis přípravy a realizace projektu
- vytvoření přehledu legislativních podmínek a náležitostí, které se týkají pořádání akcí ve veřejném prostoru
- vytvoření informačního nástroje (web, leták), který potenciálního zájemce provede procesem organizování akce ve veřejném prostoru a upozorní jej i na jeho povinnosti (hluk, jiné obtěžování okolí), vyjmenuje možnosti podpory ze strany města
Odkazy na výstupy projektu
Byla vytvořena webová stránka, která shrnuje přehled legislativních podmínek a náležitostí, které se týkají pořádání akcí ve veřejném prostoru.
Potenciálního zájemce provede procesem organizování akce ve veřejném prostoru a upozorní jej i na jeho povinnosti a vyjmenuje možnosti podpory ze strany města.