P.Y.1 Implementace systému Front Office/Back Office na Městském úřadě Český Krumlov
Plánovaný termín realizace | červen 2022 |
Fáze realizace | ukončeno |
Priorita | 5C |
Anotace
Zavedení prvotního kontaktního místa, kde občan vyřídí téměř vše potřebné a případně je u méně typických / složitějších agend nasměrován dále ke konkrétnímu úředníkovi. Jedná se spíše o výhledovou záležitost, podmíněnou celkovou rekonstrukcí budovy zahrnující úpravy dispozic; zatím bude připravována pouze recepce usnadňující orientaci.
Zodpovědná osoba
Jan Lippl, Ing.
telefon: 380766333, e-mail: jan.lippl@ckrumlov.cz
tajemník městského úřadu, oddělení kancelář tajemníka
městský úřad (Kaplická 439)
Popis přípravy a realizace projektu
Aktualizace květen 2022:
- V polovině roku 2022 bude spuštěn tzv. Portál elektronických služeb města Český Krumlov, který bude zajišťovat on-line komunikaci klientů s úřadem (životní situace a elektronická podání, zjištění stavu závazků a jejich úhrada prostřednictvím platební brány, rezervace návštěvy úřadu aj.). Portál bude v následujících letech dále rozvíjen o další funkcionality.
- Připravuje se modernizace a zjednodušení orientačního a navigačního systému v budově úřadu.
Aktualizace záři 2021: Realizace projetku v roce 2022 bude odvislá od investičních priorit města.
Aktualizace listopad 2020: s ohledem na finanční náročnost projektu očekáváme realizaci, v případě schválení v rozpočtu, v roce 2021.
Projekt recepce a navazujících služeb pro občany je projekčně připraven, čeká se na zajištění financování z rozpočtu města, nejdřívější možná realizace v roce 2020.
Odkazy na výstupy projektu
Portál občana byl úspěšně spuštěn.